Cycling cu Dani

Indoor cycling este modalitatea excelentă de a creşte rezistenţa fizică la efort, de a întări musculatura, de a energiza trupul şi mintea şi, bineînţeles, de a topi kilogramele în plus. Clasele de indoor cycling pot fi combinate cu clasele de aerobic sau cu antrenamentele din sala de forţă.

Antrenamentul este unul cardio, forță, rezistență, iar pe lângă cele 700-1000 de calorii care se pot arde într-o oră, acesta ajută la tonifierea in special a părții inferioare a corpului si a abdomenului.
Antrenamentele se desfasoara timp de 60 de minute, intr-o sala cu echipamente asemanatoare ciclismului, pe o varietate de coregrafii cu muzica antrenanta la indicatiile unui instructor specializat.
In general se incepe cu o incalzire usoara ce poate dura pana la 10 minute apoi trecandu-se la antrenamentul propriu-zis crescand intensitatea efortului, a gradului de complexitate a coregrafiei si a rezistentei la pedalare. Finalul clasei se executa cu revenirea treptata la o intensitate minima a efortului si a pulsului cardiac continuand cu efectuarea unor exercitii de stretching si chiar de yoga.

Rezultate se obțin încă de la prima oră de pedalat si avetii sansa de a va descoperi si depăsi anumite limite.
Oricine poate incerca acest tip de antrenament, indiferent de varsta sau nivel de pregatire, fie că nu ati făcut sport niciodata, că nu atii mai fost la sală de mult de timp sau că sunteti un mare amatoar de mişcare, cycling-ul o sa va bucure si o sa va provoace sa puneti la bătaie toată forţa şi energia de care dispuneti
Indoor cycling-ul este o activitate non-impact care provoaca mult mai putina presiune asupra genunchilor, soldului si gleznelor fata de alte tipuri de antrenamente cardio.
Iata cateva dintre numeroasele beneficii oferite de acest tip de antrenament:

– antrenamentul indoor cycling ofera o modalitate foarte buna de tonificare a muschilor fesieri, coapselor, abdomenului si articulatiile genunchilor;– obiectivele de scadere in greutate sunt atinse mult mai rapid iar nivelul de energie va creste;
– acest antrenament nu se limiteaza doar la aspectele fizice ci sunt si o modalitate excelenta de a inlatura stresul si a te relaxa, dezvoltand secretia de endorfine
– antrenamentul cardiorvascular superior intareste inima si ajuta la scaderea pulsului in stare de repaus.