Cycling

  • Locatia etaj 2
  • Durata 60 min
  • Antrenor ,
Nivel dificultate
  • Scazut
  • Mediu
  • Ridicat

Acesta este un antrenament extrem de eficient pentru arderea caloriilor fără a suprasolocita articulaţiile în vreun fel. În plus, la încheierea celor 45 de minute de efort vei căpăta mai multă energie şi te vei simţi mai în formă ca niciodată.
Cyling-ul foloseşte biciclete staţionare, obligându-i astfel pe biciclişti la un efort intens.Instructorul are un rol foarte important, deoarece acesta este cel care îi poartă pe cursanţi prin diverse intensităţi de viteză şi rezistenţă pentru a creşte pulsul inimii.
Scopul programului este de a simula situaţii reale din ciclism cum ar fi urcarea dealurilor sau sprinturile.
Ora de Cycling se desfăşoară pe muzică, şi instructorul motivează în permanenţă spre mărirea efortului şi a ritmului de pedalare. Cei care nu rezistă toată ora pot încetini ritmul până îşi recapătă puterile, însă fără a opri de tot pedalarea. O şedinţă durează 45 de minute.
Bicicletele sunt aşezate în rânduri, iar instrucţiunile profesorului şi ritmul muzicii dau tonul. Vi se spune când să pedalaţi cu viteză, când să pedalaţi uşor sau când este timpul să luaţi o mică pauză. Chiar dacă este un sport foarte solicitant, şi nu oricine poate rezista efortului, Cycling -ul este extrem de eficient. Se pot arde până la 400-500 de calorii şi chiar mai mult într-o singură şedinţă, iar rezistenţa cardio vasculară se construieşte rapid. Faţă de o şedinţă normală de bicicletă statică, Cycling-ul solicită foarte multe grupe de muşchi. Din când în când este nevoie să vă ridicaţi, sprijinindu-vă de ghidon cu mâinile. Astfel se lucrează grupe de muşchi care în mod normal nu ar fi solicitate. Specialiştii spun despre Cycling că ar putea fi şi o variantă de vreme rea pentru amatorii de ciclism sau jogging.

 

Cycling cu Razvan

Antrenori

Ultimele postari

Facebook